Koszulka czarna personalizowana męska Najprzystojniejszy rolnik w całej wsi 7 - Studioix.pl
Zalety nadruku:
- nadruk nowoczesną metodą DTF
- wielokolorowy - nasycony kolorystycznie
- miły w dotyku
- trwały
- rozciągliwy
- niepękający
- nietracący koloru ani formy
- rozmiar nadruku około 25 cm x 35 cm
Zalety koszulki:
- koszulka do wyboru w wersji męskiej
- klasyczny t-shirt z krótkim rękawem wykonany z dzianiny single jersey
- taliowany fason w wersji damskiej, w wersji męskiej bez bocznych szwów
- wykończenie silikonowe materiału powodujące że jest miękki i miły w dotyku
- dekolt wykończony dwuwarstwowym ściągaczem z elastanem zapewniającym dłuższą trwałość
- kark i ramiona z taśmą wzmacniającą i stabilizującą, która pozytywnie wpływa na trwałość szwów
- podwójne, gęste szwy do których wykorzystano nici najwyższej jakości
Zachęcamy do wypróbowania kreatora koszulek, po wciśnięciu odpowiedniego przycisku poniżej, otworzy się właściwa opcja
- przejdź do kreatora używając jednego z przycisków poniżej
- zaprojektuj swoją koszulkę: męską, damską, dziecięcą
- zakończ zamówienie
- wróć do sklepu entero.pl i kup tyle koszulek, ile zostało zaprojektowanych, dołącz też jakikolwiek plik wybierając wybierz plik
- w polu tekstowym wpisz informację, że koszulka zaprojektowana w kreatorze
Tabela rozmiarów:
Rozmiary męskie* | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
XS | S | M | L | XL | XXL | |
wzrost | 162 | 168 | 176 | 182 | 185 | 188 |
klatka piersiowa | 89 | 93 | 99 | 106 | 113 | 120 |
podane wymiary dotyczą wymiarów sylwetki, a nie produktu
Rozmiary damskie* | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
XS | S | M | L | XL | XXL | |
wzrost | 158 | 164 | 168 | 172 | 176 | 180 |
klatka piersiowa | 84 | 86 | 92 | 96 | 100 | 104 |
podane wymiary dotyczą wymiarów sylwetki, a nie produktu
Rozmiary dziecięce* | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
XS | S | M | L | XL | XXL | |
wzrost | 98 | 110 | 122 | 132 | 144 | 156 |
klatka piersiowa | 54 | 58 | 62 | 66 | 72 | 78 |
wiek | 2 | 3-4 | 5-6 | 7-8 | 9-10 | 11-12 |
podane wymiary dotyczą wymiarów sylwetki, a nie produktu
Polecamy